24 Δεκ 2023

Ρεβεγιόν με τον Σάκη Ρουβά και χαλάλι τα λεφτά!

 …πόσο θα ήθελα και εγώ να πάω στην συναυλία του Σάκη Ρουβά! 

…ναι, αυτή που πληρώνει ο Δήμος Αθηναίων 200 χιλιάρικα για 17 λεπτά!

Να χοροπηδήξω και εγώ με τον Σάκη, που, και αν και πλησιάζει στην ηλικία μου,  είναι σαν έφηβος!

Πόσο ενθαρρυντικό!

Να τραγουδήσω μαζί του -και μαζί με την μοντέλα κυρία του και τον Δημαρχό μας Μπακογιάννη-  τα ποπ τραγούδια του έρωτα!

Πόσο ευγνώμων είμαι στον δημαρχάκο μας με τις κοινωνικές ευαισθησίες!

Γιατί, τι άλλο απο κοινωνική ευαισθησία τον σπρώχνει να ξοδέψει ένα σκασμό λεφτά για λίγη διασκέδαση του λαού με τον Σάκη?

Ο δημαρχάκος μας, παρ´ ότι οι ακροαριστεροί τρομοκράτες του σκότωσαν τον πατέρα, «τιμά τους αγώνες της αριστεράς»!

Μεγαλοψυχία και λήθη!

Υπεράνω όλων η λήθη…

…η λήθη κάθε πίκρας που γίνεται με την ποπ ξεγνοιασιά!

Αυτό είναι το πνεύμα των Χριστουγέννων, βρε!

Τζινγκλ Μπελ και Σάκης!

…δεν είναι  δεξιάντζα… είναι υπερκομματικός…όπως ο Σάκης!

Ναι…θα ήθελα να πάω… αν και μιά  μικρή κηλίδα φοβάμαι πως θα που μου κηλιδώσει το άψογο εορταστικό σκηνικό: 

…οι άστεγοι!

…δεν αντέχω να βλέπω βρώμικους, εξαθλιωμένους αστέγους… παγωμένους μέσα στις χαρτόκουτες!

Μου χαλάνε την εορταστική ψυχολογία!

Γιαυτό,  απευθύνω μιά εκκληση στον Δήμαρχό μας: 

πήγαινέ τους κάπου αλλού τους αστέγους  αυτές τις άγιες μέρες!...

Βάλε τους κάπου να μην φαίνονται…και, όταν περάσουν οι γιορτές, τους ξαναφέρνεις πάλι στην Σταδίου, στην Πανεπιστημίου και στην Ακαδημίας που τους αρέσει!.

Φρόντισε μόνο να τους δώσεις και ένα νέο στοκ από χαρτόκουτες γιατί,  όταν βρέχονται, είναι  για πέταμα.

Εντάξει?


Πικάσσο και Μαρί-Τερέζ

  Πάντα πίστευα ότι ο Πικάσο ήταν απατεώνας και δούλευε κοινό και κριτικούς… …πουλώντας τρέλα, τα κονόμησε χοντρά: ζωγράφισε την δεκαεπτάχρο...