Γιατί σε όλες τις παραλιακές καφετέριες των Κυκλάδων- των ποτισμένων από την Ελληνική μυθολογία και το Απολλώνιο φως- να πρέπει να ακούμε συνεχώς μουσική ρέγκε;
Στην Τζαμάικα είμαστε ;
Είμαστε απόγονοι μαύρων σκλάβων ρασταφάριανς που λατρεύουν τον Χαϊλέ Σελασιέ;
Ο νεοέλληνας είναι ένα αφελληνισμένο όν που αγνοεί που κρατάει η σκούφια του.
... η μισοξέρει και θέλει να το ξεχάσει .
Θέλει να ταυτιστεί με κάτι άλλο.
Και όχι μόνο ο λαουτζίκος : ισως αυτός να είναι ο πιό αυθεντικός.
Οι μορφωμένοι, τα μέλη της ελίτ, είναι τα πιό αλλοτριωμένα.
Θυμάμαι ένα συμφοιτητή μου - καλό και αξιόλογο γιατρό- που επέστρεψε μετά από 5- 6 χρόνια απ´ την Αμερική με αμερικάνικη προφορά.
Είναι το πρόβλημα της ταυτότητας.
Ποιοί είμαστε;
Ιδέα δεν έχουμε.
Μαϊμούδες;
...ίσως...αλλά με μοντέρνα γούστα και πολιτικά ορθές.
