29 Δεκ 2022

ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΥΡΩ

 «συμβουλευτική ζεύγους»


....πριν παντρευτούμε γιατρέ, ήταν όλο γλύκες ! 

Πασσά μου με ανέβαζε, Πασσά μου, με  κατέβαζε...

...τι λες ρε κακομοίρη! πότε σε είπα Πασσά μου!

Άντε κατούρα  μας!

...την ακούς γιατρέ? είναι τρόπος αυτός να μου φέρεται δημόσια?

Με ξεφτιλίζει συνεχώς!

.......συγγνώμη...κυρία Τάδε, έτσι του μιλάτε και μπροστά στους φίλους σας? στους κουμπάρους σας, πχ?

...άμα του αξίζει, τι να του κάνω? Αφού είναι ούφο ο τύπος! 

Άκου Πασσάς!

....και Πασσά μου με είπες...αλλά εννοώ πως η συνολική σου συμπεριφορά είναι συχνά προσβλητική και απαξιωτική ενώ παλιά μου φερόσουν με εκτίμηση , ακόμη και θαυμασμό.

...ναι! γιατί δεν είχα καταλάβει τότε τι χαλβάς είσαι!

......κυρία Τάδε, εχω την εντύπωση ότι ο σύζυγός  σας νιώθει προδομένος...ότι τον εξαπατήσατε πριν τον γάμο, παίζοντας θέατρο.

...σιγά! αυτός με εξαπάτησε! Μου έκανε τον λεφτά και τον σπουδαίο και μου βγήκε άφραγκος, σπάγγος και κακομοίρης!

.....Λυπάμαι αγαπητοί....μάλλον  νιώθετε και οι δύο εξαπατημένοι: 

δεν δικαιώθηκαν οι μεταγαμήλιες προσδοκίες σας. 

Ίσως πρέπει να συζητήσετε πως αισθάνεστε, τί περιμένετε από τον άλλο...ώστε, μέσα από μιά νέα κατανόηση, να κάνετε ένα συμβιβασμό, βρίσκοντας μιά νέα ισορροπία.

Πενήντα ευρώ.

Πικάσσο και Μαρί-Τερέζ

  Πάντα πίστευα ότι ο Πικάσο ήταν απατεώνας και δούλευε κοινό και κριτικούς… …πουλώντας τρέλα, τα κονόμησε χοντρά: ζωγράφισε την δεκαεπτάχρο...