27 Μαΐ 2023

οι λεπτομέρειες μετράνε

 «...οι λεπτομέρειες γιατρέ... στις λεπτομέρειες είναι τα μεγάλα μυστικά της ζωής».

Υπομονή πολλή δεν έχω... άσε που οι γρίφοι με εκνευρίζουν πανεύκολα: Θες να πεις κάτι κύριε;

...εεεε πέστο επιτέλους και μη μας πρήζεις τα συκώτια 

Αυτά λέω  συνήθως...από μέσα μου, φυσικά.

«Ξέρεις γιατί χώρισα με τον μεγάλο έρωτα της ζωής μου γιατρέ ;

Για ένα όνομα! Για το Μον Μπλαν!

...ναι για ένα χαϊδευτικό που μου είχε βγάλει : 

Στο κινητό της δεν με έγραφε με το όνομά μου... με έγραφε Μόν Μπλαν, σαν το βουνό των Άλπεων.

Εγώ ο βλάκας, κολακεύτηκα: 

Ψηλός και στιβαρός σαν τα ψηλά βουνά!

Τι ωραίο!

Έλα όμως που όταν το είπα στην κουμπάρα μου μου είπε : 

«Καλά, μαλάκας είσαι Τάκη; 

Αυτή έχει και άλλο  γκόμενο και σε κρύβει με συνθηματικό!

Αγνοείτε ο ένας την ύπαρξη του άλλου.

Είχε δίκιο, φυσικά.

Το διαπίστωσα στην πορεία».

Τον κοίταζα εκνευρισμένος προσπαθώντας να τον κατατάξω κάπου.

«Οι λεπτομέρειες γιατρέ !

Οι λεπτομέρειες μετράνε!»

Σπαστικός ήταν,  αλλά ένα δίκιο το είχε. 

Οι λεπτομέρειες μετράνε.

...κάθε  γιατρός, το ξέρει .

Την έχει πατήσει από λεπτομέρειες.

Πικάσσο και Μαρί-Τερέζ

  Πάντα πίστευα ότι ο Πικάσο ήταν απατεώνας και δούλευε κοινό και κριτικούς… …πουλώντας τρέλα, τα κονόμησε χοντρά: ζωγράφισε την δεκαεπτάχρο...