23 Ιουν 2023

σε περιβάλλον γεωπολιτικής αστάθειας

 …βαρέθηκα τις τρυφερές-τροφαντές δεσποινίδες βοιδομάτες

μις οικολογία-τουρισμός—οινοποίια- κώλος- μπούτι- χαμόγελο γκριμάτσα…

…βαρέθηκα τους γεροντάδες με τις προβλέψεις παγκοσμίου πολέμου- κατατρόπωσης Τουρκων- ΑγιαΣοφιάς θρίαμβο -εκδίκηση- δικαίωση…

…Προτιμώ γεροντάδες με συνταγές για λαχανοντολμάδες - μανιταροκεφτέδες -σαν κρέας- και ειδικό αλάδωτο μπριάμ…

….βαρέθηκα τους γεωπολιτικούς αναλυτές που είναι μεσα στο μυαλό του Ερντογάν, του Κίσσινγκερ, του Πούτιν και του ΣιΤζιΠινγκ…

….κουράστηκα με τους Αυτιάδες-Παπαδάκηδες-Χατζηνικολάου -Τράγκες που παλεύουν γιά μένα επενδύοντας σε πολυτελή ακίνητα σε Λας Βέγκας και Κυανή Ακτή…

…σε πολιτικούς και συνδικαλιστές δεν τολμώ να αναφερθώ αφού είμαι εγώ που τους ψήφισα…

….άρα εγώ δεν θα κρίνω τον εαυτό μου..

…θα ήταν πέρα από τις αντοχές μου…

…ίσως θα άξιζε να αναφερθώ  στην  Τούλα ή την Σούλα ή την Ευρυδίκη, που ήταν ευγενικές μαζί μου προ αμνημονεύτων χρόνων..

αλλά και αυτές υποθέτω θα έχουν καταβληθεί πλέον αρκετά…

…από τα χρόνια, τα βάσανα, τα διαζύγια, τους γάμους και τις λοιπές ατυχίες της ζωής… 

…και δεν είναι πρέπον….

…σίγουρα δεν είναι πρέπον, να ξύνουμε πληγές τώρα… 

…μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον γεωπολιτικής αστάθειας.

Πικάσσο και Μαρί-Τερέζ

  Πάντα πίστευα ότι ο Πικάσο ήταν απατεώνας και δούλευε κοινό και κριτικούς… …πουλώντας τρέλα, τα κονόμησε χοντρά: ζωγράφισε την δεκαεπτάχρο...