26 Ιουν 2026

επί Χούντας

 Επί Χούντας


Επί χούντας, λένε κάποιοι,  πως η ασφάλεια είχε βάλει  και εγγράψει ως φοιτητές ιατρικής, κανονικούς αστυνομικούς, ασφαλίτες.

Ολοι αυτοί, ήταν νέα παιδιά που παρίσταναν τους φοιτητές .

Με τον καιρό, εκτός από να ρουφιανεύουν,  άρχισαν να δίνουν και μαθήματα!

…. διότι σου λέει… «εντάξει ρε παιδί μου, είμαστε μυστικοί  αστυνομικοί- ασφαλίτες αλλά,  μια που είμαστε και κανονικά  γραμμένοι φοιτητές  στην ιατρική σχολή , δεν δίνουμε και κανένα μάθημα να πάρουμε πτυχίο;»

 Και ξεκίνησαν  να δίνουν μαθήματα και κάποιοι πήραν Πτυχίο ιατρικής! 

Θα είχε πράγματι πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε πόσοι από αυτούς έγιναν καταξιωμένοι γιατροί…  ίσως και πανεπιστημιακοί,  δεν ξέρω….

….αλλά θα ήταν ένα ελπιδοφόρο μήνυμα:

ότι μπορεί κάποιος μυστικός αστυνομικός  να διαπρέψει και στον χώρο της Ιατρικής!

Όλα αυτά τα λέω  για να πειστούν κάποιοι ότι  η αστυνομία,  ήξερε  τα πάντα για τους φοιτητές και ειδικά τους αριστερούς…

…που ήξερε και την ώρα που κλάνει ο καθένας.

Τώρα θα μου πείτε «και πως  σου κατέβηκαν όλα αυτά ρε φίλε….εσύ  επί χούντας ήσουνα μαθητης δημοτικού και  του Γυμνασίου». 

Ναι , στο Γυμνάσιο  ήμουνα, αλλά τα άκουσα από παλιότερους  φοιτητές που πληροφορήθηκαν  αυτά τα κόλπα γιά  αυτούς  τους μυστικούς αστυνομικούς.

Απλά σκεφτόμουνα ότι , αφού η αστυνομία ήξερε τα πάντα για τους φοιτητές πως διάολο αυτοί οι αριστεροί φοιτητές πρώτα πήγαν στο Πολυτεχνείο, στην εξέγερση,  και φώναζαν «έξω οι αμερικάνοι» και μετά κάποιοι πήραν υποτροφία και πήγανε  στην Αμέρικα στα καλύτερα πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα?

Δεν τους έλεγξαν στην πρεσβεία της Αμέρικας; 

Αποκλείεται, σίγουρα πέρασαν συνέντευξη. 

Και η συνέντευξη δεν περιλάμβανε ερωτήσεις πολιτικές οι οποίες προφανώς θα διασταυρώθηκαν   με τις πληροφορίες της ασφάλειας; 

Προφανώς. 

Άρα… πως διάλο πήγανε όλοι αυτοί στην Αμέρικα και  κανανε καριέρα?

Αυτό είναι το ερώτημα. 

Γιατί μερικούς τους βλέπω τώρα να μας δίνουν τα φώτα τους από μεγάλα κέντρα της επιστήμης της Αμέρικας κι απ’ την άλλη στις 17 Νοεμβρίου να  αναπολούν τα νιάτα τους στην εξεγερση  στο πολυτεχνείο.

Πρέπει να έχει σχέση με την αξιοκρατία. 

Βέβαια…η εξωστρέφεια και η αξιοκρατία είναι αμερικάνικα δημοκρατικά  χαρακτηριστικά.

Ο αμερικανός ασφαλίτης  της πρεσβείας που έλεγχε τις βίζες, σίγουρα θα είπε :

«οκ, μπορεί να είναι αριστερά τα παιδιά…

…. αλλά είναι από καλή πάστα και πρέπει να δώσουμε μια ευκαιρία».

Ετσι θα  είπε.

επί Χούντας

  Επί Χούντας Επί χούντας, λένε κάποιοι,    πως η ασφάλεια είχε βάλει    και εγγράψει ως φοιτητές ιατρικής, κανονικούς αστυνομικούς, ασφαλίτ...