1 Αυγ 2023

εγώ να ´μαι καλά και ας καεί το σύμπαν

 Μου την δίνουν όσοι προσωποποιούν κάθε πρόβλημα. 

Είναι καλό κριτήριο να δείς πόσο εγωκεντρικός είναι κάποιος.

Λες πχ «η μόλυνση της ατμόσφαιραςστην Αθήνα βαίνει χειροτερεύει συνεχώς» και σου λέει : «στην Βαρυμπόμπη που μένω ο αέρας είναι  θαυμάσιος». 

Λες : «ο κορωνοιός ξεπάτωσε την οικονομία και θέριεψε την ανεργία» και σου απαντάει: «είμαι δημόσιος υπάλληλος και έχω μονιμότητα». 

….είναι αυστηρά αυτοαναφορικοί…όλα αναφέρονται στον υπέροχο και σημαντικό εαυτό τους.

Είναι οι χειρότεροι εραστές: έχουν μόνο απαιτήσεις.

Είναι οι πιο εκνευριστικοί   συνεργάτες, εργοδότες και πρώην σύζυγοι: 

ό,τι πιάσουν στην χούφτα τους δεν το αφήνουν με τίποτε. 

Χούφτες - Τανάλιες και μυαλό- τσιμέντο.

…δεν αξίζει να συζητάς πολύ , μαζί τους…φυσικά και δεν αλλάζουν άποψη παρά μόνο εάν πεισθούν ότι τους συμφέρει. 

….όταν μου λένε με ύφος διάφορες παπαριές, απλά κουνάω  το κεφάλι μου με δυσερμήνευτες κινήσεις . 

Συνήθως έτσι, γλυτώνω.

Πικάσσο και Μαρί-Τερέζ

  Πάντα πίστευα ότι ο Πικάσο ήταν απατεώνας και δούλευε κοινό και κριτικούς… …πουλώντας τρέλα, τα κονόμησε χοντρά: ζωγράφισε την δεκαεπτάχρο...