18 Νοε 2023

Θέλω να ποτίζω τον βασιλικό τελετουργικά

 ..τηλεόραση δεν έχω, βλέπω όμως δέκα δευτερόλεπτα κάθε μέρα όταν πάω για καφέ στο κυλικείο του νοσοκομείου.

Ρίχνω μια ματιά επίτηδες για να μου προκληθεί εμετική διάθεση και να μην αγοράσω τυρόπιττα.

Πρωταθλητές στην πρόκληση εμέτου είναι κάτι πουτανόφατσες -αρσενικές , θηλυκές και ...ενδιάμεσες- που σχολιάζουν ή παίζουν στα σήριαλ , τα μπιγκ μπράδερ και τις λοιπές αθλιότητες.

Στα 2 δευτερόλεφτα με πιάνει  ναυτία.

Αυτιάς, Παπαδάκης και κατι άλλοι που ξεχνάω τα ονόματά τους,  έχουν επίσης  τέλειο αποτέλεσμα: μου κόβεται μαχαίρι η όρεξη αλλα μου ανεβαίνει η πίεση.

Φυσικά δεν κάθομαι να ακούσω τι μαλακίες λένε αφού ξέρω από πριν: 

ηλίθια κλισέ που θέλει να ακούσει ο κοσμάκης ή  ποιήματα που πήραν σε απευθείας γραμμή από κόμμα ή κυβέρνηση.

Βραχυπρόθεσμα μου κάνουν καλό γιατί γλυτώνω καμμιά πεντακοσάρα θερμίδες, μακροπρόθεσμα όμως  ίσως με βλάπτουν γιατί μου απορρυθμίζουν την πίεση και μου τσιγκλάνε σε κατάθλιψη.

Τους εκδικούμαι βέβαια με την εμφανή αδιαφορία μου αλλά και την έκφραση αηδίας που αμέσως επιτυγχάνω αστραπιαία και ξεκάθαρα.

Αν παρω επιπλέον  κιλά, μπορεί να αρχίσω να βλέπω τις πουτανόφατσες που τσακώνονται και αλληλοκερατώνονται .

…Αυτιά και Παπαδάκη ποτέ.

Όταν ήμουν πιο νέος, πίστευα ότι με τα γεράματα θα γίνομαι πιό ανθεκτικός στις κακουχίες και στις ασχήμιες της  ζωής: 

…έλεγα… «ε, τότε θα έχω δεί τόσα….  θα αντέχω περισσότερο…»

«…θα γίνω λιγότερο ευαίσθητος και λιγότερο συναισθηματικός».

Η αλήθεια είναι διαφορετική : έγινα πιό κυνικός μεν, αλλά και πιό συναισθηματικός και ευαίσθητος.

…διότι , τελικά, οι κυνικοί, καταβάθος είναι απογοητευμένοι πρώην ευαίσθητοι που έφαγαν εκπαιδευτικές καρπαζιές.

Γιατί τα λεω όλα αυτά?

Γιατί δεν αντέχω άλλο να ακούω για ιστορίες ανθρώπινης αθλιότητας.

Φόνοι , βιασμοί, εκμετάλλευση, συκοφαντίες, διαβολές, μηχανορραφίες…

…. από πολιτικούς, δημοσιογράφους, παπάδες, κατασκόπους κακοποιούς….

…από αθλίους.

Δεν θέλω, δεν μπορώ, δεν αντέχω.

Γι αυτό δεν έχω τηλεόραση και ραδιόφωνο.

Και εφημερίδες, τέρμα.

Να μην βλέπω, να μην ακούω και να μην σκέφτομαι.

Θα γίνω ένας χαζός γέρος με άδειο βλέμμα.

Απλά θα ποτίζω πέντε γλάστρες με βασιλικό και δυόσμο.

Τελετουργικά.

Πικάσσο και Μαρί-Τερέζ

  Πάντα πίστευα ότι ο Πικάσο ήταν απατεώνας και δούλευε κοινό και κριτικούς… …πουλώντας τρέλα, τα κονόμησε χοντρά: ζωγράφισε την δεκαεπτάχρο...